cyrkiel

Uczniowie klasy4b zostali zaproszeni do połączenia swoich umiejętności matematycznych z wyobraźnią artystyczną. Zadaniem było stworzenie pracy plastycznej, wykorzystując wyłącznie cyrkla.

To wyzwanie wymagało od nich nie tylko precyzji w rysowaniu, ale również umiejętności planowania i matematycznego myślenia. Używając cyrkla trzeba było dokładnie ustalić kształty, proporcje i symetrię, aby uzyskać ostateczny efekt. Ta nietypowa kombinacja sztuki i matematyki zaowocowała zaskakującymi, pełnymi kreatywności dziełami. Pracę młodszych kolegów oceniali uczniowie klasy 6c, 7a, 8a i 8b.

Wyniki konkursu:

I miejsce  Daria Synowiec

II miejsce Katarzyna Grzech

III miejsce Fabian Serdyński

Wyróżnienia:

Julia Kosińska

Antoni Rompel

Kamilla Grycner

Wojciech Kuriata.

Dziękuje wszystkim uczniom klasy 4b  za ogromne zaangażowanie.

Nauczyciel matematyki

Elżbieta Flis - Żabecka