![]() |
Uczniowie klasy4b zostali zaproszeni do połączenia swoich umiejętności matematycznych z wyobraźnią artystyczną. Zadaniem było stworzenie pracy plastycznej, wykorzystując wyłącznie cyrkla.
To wyzwanie wymagało od nich nie tylko precyzji w rysowaniu, ale również umiejętności planowania i matematycznego myślenia. Używając cyrkla trzeba było dokładnie ustalić kształty, proporcje i symetrię, aby uzyskać ostateczny efekt. Ta nietypowa kombinacja sztuki i matematyki zaowocowała zaskakującymi, pełnymi kreatywności dziełami. Pracę młodszych kolegów oceniali uczniowie klasy 6c, 7a, 8a i 8b.
Wyniki konkursu:
I miejsce Daria Synowiec
II miejsce Katarzyna Grzech
III miejsce Fabian Serdyński
Wyróżnienia:
Julia Kosińska
Antoni Rompel
Kamilla Grycner
Wojciech Kuriata.
Dziękuje wszystkim uczniom klasy 4b za ogromne zaangażowanie.
Nauczyciel matematyki
Elżbieta Flis - Żabecka