PIERWSZY LABOOK -KLASY IIA

lapbook 2aLapbook, to w wolnym tłumaczeniu książka na kolanach. Jest metodę dydaktyczną, która pozwala na zdobycie nowych treści, do wprowadzenia w dane zagadnienie, świetne narzędzie do utrwalania i sprawdzenia wiedzy np. po przeczytanej lektury. Nie ma wyraźnych granic, jeśli chodzi o dobór elementów, z których tworzy się logiczną całość. Jest to narzędzie do wykazania się kreatywnością. Tworząc lapbooka uczniowie sam wyróżniają najważniejsze w / g nich treści, chowając je w koperty czy papierowe zakładki, mają możliwość tworzenia grafiki do tych treści. Każdy lapbook, to wynik indywidualnego podejścia do tego, co dla ucznia jest ważne.

Uczniowie klasy II a swoje pierwsze kroki w tworzeniu lapbooka poczynili podczas podsumowania lekcji związanej z lekturą „Zaczarowana zagroda”. Zawarli w nich informacje o Antarktydzie, świecie zwierząt, roślin. Były też ciekawostki, nawet puzzle, zagadki.

Jeśli interesują Was ta metoda polecam bloga superbelfrzy.edu.pl oraz wiele ciekawych szablonów oraz filmów na https://pl.pinterest.com. Ania Tracz